Kesteren speelt door zwakke 2e helft onnodig gelijk

Onder 19, JO19-1, 3e klasse 05

28 oktober 2017 13:00

Jesse van Klaarbergen

Kesteren O19 speelde gelijk tegen concurrent Ewijk. Kesteren begon sterk aan de wedstrijd en kwam na een schot van Mats op 1-0 voorsprong. Ewijk maakte de gelijkmaker na 20 minuten met een afstandsschot. De 2e helft speelde Kesteren zeer zwak. Nadat Mats zijn 2e goal maakte was het na 80 minuten Ewijk met de terechte gelijkmaker. Uiteindelijk mocht Kesteren gelukkig zijn met een punt, nadat het de wedstrijd volledig uit handen had gegeven. Ondanks het gelijkspel staat Kesteren er nog goed voor om gooi te doen op het kampioenschap in de derde klasse.