Speler TEC onwel, wedstrijd niet uitgespeeld.

Kesteren 1

TEC 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse A

1 november 2014 14:30

Klaassen, G.

01-11-2014: Kesteren 1 – TEC 1  0 – 1 (gestaakt na 70 minuten).

Kesteren begon erg behoudend aan de wedstrijd. In tegenstelling tot vorige week was de inzet en wedstrijdmentaliteit wel aanwezig, maar echt goed voetbal was er ( van beide kanten) niet te zien. Wellicht was het schitterende nazomer weer hier mede debet aan! Met name in de eerste helft krijgt Kesteren kansen, maar het scoren lukt de laatste weken niet meer. Na 7 minuten de eerste kans. Billal geeft vanaf rechts voor op Niels. De kopbal gaat naast het doel. De gasten uit Tiel krijgen na 11 minuten de eerste mogelijkheid om de score te openen. Er wordt verkeerd uitverdedigd zodat de bal bij de tegenstander komt. Het afstandschot gaat gelukkig naast. Na een half uur was er een mooie aanval over diverse schijven. Freek geeft uiteindelijk voor en de bal komt bij Yannick. Hij schiet de bal hard voorlangs het doel van TEC. Niet veel later schiet Tom ook van afstand op doel. De doelman kan de bal met zijn vuisten verwerken. Ook Billal probeert het met een afstandschot. Ook hier kan de doelman van de gasten nog net redding brengen. TEC laat in aanvallend opzicht niets zien. Kesteren is de betere ploeg.

De eerste normale aanval van TEC na rust is direct raak. Een cornerbal komt bij een geheel vrij staande TEC speler. Deze heeft vervolgens geen moeite om de bal, kansloos voor Steffan, binnen te schieten (0-1). Vanaf de aftrap had Kesteren gelijk kunnen maken. De bal komt in eerste instantie tegen de lat. De terugspringende bal wordt door Niels echter hoog over geschoten.

In de 70e minuut maakt scheidrechter Klaassen, in gezamenlijk overleg, een vroegtijdig einde aan de wedstrijd. Een speler van TEC wordt in het veld onwel en moet naar het ziekenhuis vervoerd worden. Het laatste bericht is dat de betreffende speler weer thuis is. De oorzaak van het onwel worden moet verder worden onderzocht.

De wedstrijd (20 minuten) zal later dit jaar worden uitgespeeld met een tussenstand van 0-1.

A.s dindag speelt Kesteren thuis een oefenwedstrijd tegen UHC 1, aanvang 20.00 uur.

Volgende week speelt Kesteren uit bij Hatert in Nijmegen, aanvang 15.00 uur.

Bron: JK