Kesteren F1 - ST: Leones DSZ F2 (25-10-2014)

ST: Leones/DSZ F2

F-pupillen zaterdag, F1, 4e klasse 09

25 oktober 2014 9:30

Martin Meurs

Na een weekend rust mag de F1 van Kesteren weer een wedstrijd voor de competitie spelen. Leones/DSZ F2 is vandaag de tegenstander. Vandaag is het de vraag of we de goede lijn van twee weken geleden voort kunnen zetten.

We starten goed en Jurre en Niels B. weten al snel een keer het houtwerk te vinden. Daarentegen is Leones/DSZ ook een paar keer gevaarlijk maar goed keeperswerk van Valerio en de paal zorgen er voor dat we nog geen tegendoelpunt krijgen. Kesteren voert de druk iets op en vanuit een hoekschop weten we de 1-0 te maken. Niels B. neemt de corner, Maikel staat op de goede plek en schiet met een mooie volley de 1-0 er in. Daarna zetten de jongens goed door en zeker door het goede verdedigingswerk en overspelen van Damiën, Niels D. en Moukhlis komt Leones/DSZ er de verdere eerste helft niet meer aan te pas. Ook Jurren, die vandaag de aanvoerder is, Julian en Luuk zorgen er op het middenveld voor dat Jurre, Niels B. en Maikel zich volledig op het aanvallen kunnen richten. Voor de rust weet Jurre ook nog 2 keer het doel te vinden en is de ruststand 3-0. Dit mede door de goede passes van Niels B.

Nadat Rémon en Jordy nog een paar aanwijzingen in de rust hebben gegeven gaan we weer fris van start en zorgen Niels B. en Jurre voor 5-0. Ook Luuk en Maikel komen nog een keer gevaarlijk voor de goal maar weten het net niet te vinden. Door de grote voorsprong worden we toch nog een beetje overmoedig en letten we even niet op waardoor Leones/DSZ ook een keer weet te scoren. Verder kwam Leones/DSZ niet en ook Kesteren weet niet meer te scoren waardoor de eindstand 5-1 is. Een mooie eindstand en complimenten aan de hele ploeg. Volgende week zijn we weer vrij maar de week erop staat de “derby” tegen Lienden F1 op het programma. Ook dan moeten we weer proberen om de goede lijn door te zetten.

Opstelling: Valerio, Damiën, Niels D., Moukhlis, Luuk, Julian, Jurren, Maikel Jurre en Niels B.

Afwezig (baaldag): Omar en Milan