Kesteren JO11-1 met lege handen na doelpunt in laatste seconde

OVC '85 JO11-2

Onder 11 zaterdag, JO11-1, 3e klasse 07

10 september 2016 9:45

Zaterdag 10 september zijn we de competitie begonnen met een uitwedstrijd tegen OVC ’85 onder 11-2  uit Oosterbeek. We begonnen de wedstrijd flitsend en binnen 5 minuten stonden we met 0-2 voor door goals van Niels en Jurre. OVC was nu wakker geschud en bleef ons onder druk zetten en  nog voor rust scoorde OVC dan ook de verdiende 1-2. Het was aan onze keeper Luuk te danken dat we met deze stand gingen rusten.

De tweede helft begonnen we zwak en OVC scoorde snel de 2-2, 3-2 en 4-2. Nu gingen we alles of niets spelen en Milan scoorde snel tegen 3-4. Even later maakte wederom Milan er vlak voor het einde 4-4 van, dik verdiend na het harde werken. Helaas maakte OVC in de allerlaatste seconde nog de 5-4.

We mochten zelfs niet meer aftrappen. De trainers waren ondanks het resultaat toch tevreden op de jongens die bleven strijden tot het eind.