Twintig minuten niet voldoende voor beter resultaat.

TEC 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse A

13 december 2014 14:30

Breunissen, J.M.

Twintig minuten niet voldoende voor beter resultaat.

13-12-2014: Kesteren – TEC (restant) 0-1.

Gistermiddag werd de op 1 november j.l. gestaakte wedstrijd tegen TEC uit Tiel uitgespeeld. De wedstrijd werd vorige maand gestaakt omdat een speler van de gasten onwel werd en naar het ziekenhuis vervoerd moest worden. Op dat moment waren er 70 minuten gespeeld met een tussenstand van 0-1.

Achteraf kan gesteld worden dat het met de onwel geworden speler is meegevallen. Gistermiddag kon hij gelukkig weer aanwezig zijn en zelfs nog even meedoen.

In de nog 20 minuten te spelen wedstrijd probeerde Kesteren alles om tot een beter eindresultaat te komen. Helaas was het team niet bij machte om het TEC echt moeilijk te maken. Na 20 minuten en toch nog 4 minuten extra tijd bleef de stand 0-1 op het scorebord staan.

De eerstvolgende competitiewedstrijd is pas in het nieuwe jaar en het betreft dan een uitwedstrijd naar SCH Nijmegen, aanvang 14.30 uur.

Ik wens een ieder fijne kerstdagen toe en een gelukkig, sportief en vooral gezond 2015.

Bron: JK