Persoonlijke fouten kosten Kesteren onnodig de wedstrijd

Woezik JO19-2

Assist: Mike Budding
... (e.d.)
... (scrimmage)

Onder 19, JO19-1, 3e klasse 05

25 november 2017 16:30

Kesteren speelde afgelopen zaterdag tegen Woezik. in het Begin kwam Kesteren nog goed weg nadat er een bal van Woezik op de paal en op de lat belande. Na 7 minuten was het Kesteren dat een beetje tegen de verhouding in op voorsprong kwam. Na de goal werd Kesteren sterker en speelde prima voetbal. Woezik speelde echter continu de lange bal. Na een half uur kwam Jesteren terecht op 0-2 voorsprong via een goal van Justin. Twee minuten later werd het echter 1-2. Een corner van Woezik gaat over Arno heen die uitkomt, waarna de bal gemakkelijk ingetikt kan worden.

Een kwartier later maakt Woezik gelijk. Demi glijd uit en Diederick wordt uitgespeeld, waarna er gemakkelijk gescoord kan worden. Kesteren reageerde meteen met een tegengaan. Mike speelt een man goed uit geeft voor op Jordick die de 2-3 in schiet.

Na 55 minute maakt Woezik gelijk. Een voorzet beland bij Mats die de bal probeert weg te werken. Echt gaat deze via zijn hak in het eigen doel. Nog geen vijf minuten later krijgt Kesteren de bal niet weggewerkt en komt Woezik na een uur voor het eerst op voorsprong. Kestere maakt nog wel gelijk maar in de laatste tien minuten weet Woezik nog 2 keer gemakkelijk te scoren.

Een totaal onnodig verlies tegen een uiterst onsportieve tegenstander bij een vereniging waar Kesteren normaal gesproken overigens graag op bezoek komt.

Volgende week speelt Kesteren thuis tegen concurrent DVSG om 13:00.