Kesteren JO7-1 in het nieuw door Betuwe Betonpompen BV

8 februari 2024 9:15

DB

Nieuwe wedstrijdtenue van sponsor ‘Betuwe Betonpompen BV’

Afgelopen zaterdag heeft de JO7-1 van VV Kesteren een nieuw wedstrijdtenue mogen ontvangen van de sponsor ‘Betuwe Betonpompen BV’.
Wij danken deze sponsor voor deze mooie sponsoring aan onze jongste leden van de club!

Wie is ‘Betuwe Betonpompen BV’?
Als u een fundering, een vloer of zelfs een zwembad gestort wilt hebben, dan zit je bij Betuwe Betonpompen helemaal goed. Dit bedrijf doet alles op het gebied van Beton. Zo kunnen ze bij u als bedrijf of particulier alles voor u regelen. Zelfs op moeilijke plekken! Met hun handige aanhangerpomp kunnen ze er voor zorgen dat er over een afstand van 180M verpompt kan worden.

‘Wij regelen alles en brengen het overal’
Ze regelen alles voor u als klant! De aanvoer van het beton, maar zeker ook de samenstelling, want die wordt mede bepaald door de toepassing. Ook de perfecte en strakke afwerking is bij Betuwe Betonpompen in vakkundige handen. Kortom, als Betuwe Betonpompen voor komt rijden met zijn geavanceerde aanhangerpomp, weet je zeker dat je beton-klus vakkundig wordt geklaard. Waar dan ook!
Zie ook de website www.betuwebetonpompen.nl

Bron: DB