Nieuw wedstrijdtenue en trainingspakken van sponsor ‘Bouwbedrijf Bert Jansen BV’

1 februari 2024 10:00

DB

Afgelopen zaterdag heeft de JO9-2 van Kesteren een nieuw wedstrijdtenue en trainingspakken mogen ontvangen van ‘Bouwbedrijf Bert Jansen BV’ uit Ochten.
Wij zijn deze sponsor ook zeer dankbaar voor deze sponsoring.

Wie is ‘Bouwbedrijf Bert Jansen BV’?
Bouwbedrijf Bert Jansen BV uit Ochten is een bouwbedrijf wat hoogwaardig resultaat aflevert. Ze vinden het zeer belangrijk dat de klant zich geen zorgen hoeft te maken in het hele proces en daarom regelen ze alles van A tot Z bij de klant!
Daarom is de uitspraak bij dit bedrijf ‘Het komt goed’

Wat bij bouwbedrijf Bert Jansen BV voorop staat is kwaliteit, maatwerk, veiligheid en Communicatie.
Heeft u wat om te (ver)bouwen.
Neem zeker een kijkje op hun site!
www.bertjansenbv.nl

Bron: DB