Team van Villarreal wint snerttoernooi 2023

8 januari 2023 10:15

SV

Op het zeer druk bezochte sportpark werd, zoals ieder jaar een traditie is, op de eerste zaterdag in het nieuwe jaar het snerttoernooi georganiseerd. Omdat in de middag de opening van het kunstgrasveld op het programma stond werd er al vroeg begonnen. Om 10.00 uur werden de eerste wedstrijden gespeeld. Er waren 2 poules met 6 teams. Zo rond de 100 spelers!
In poule A werd het team van Villarreal eerste met 11 punten uit 5 wedstrijden en in poule B haalde Juventus de maximale winstpunten, 15 uit 5 wedstrijden.
De finale ging dus tussen deze twee teams op het nieuwe HENK TAKKEN KUNSTGRASVELD. Deze wedstrijd eindigde in 1-1 waardoor er penalties noodzakelijk waren. Hierin was Villarreal, het team met Jeroen van Binsbergen, Merijn Vermeer, Wilgert van den Hater, Damiën Haast, Anne van Veen, Stan Maat, Jan van Amerongen en Niels de Kat Angelino, beter en werd winnaar van het Snerttoernooi 2023.
Om de 3e en 4e plaats speelde het team van Sevilla tegen het team van AS Roma en won met 1-0. Ook werd er gespeeld om de 5e tot en met de 12e plaats.

Na afloop was het een enorme drukte en een fantastische sfeer in de kantine met muziek en zanger Ben Valkenburg. Ook werden de jubilarissen van de laatste 3 jaar gehuldigd, dit was door de corona uitgesteld, en er was ook een mooie opbrengst voor de stichting Chimbo met het draaien van het rad.
Wij bedanken de sponsors voor de mooie prijzen/bonnen.

Foto’s van deze dag en de opening van het kunstgrasveld volgen!

Bron: SV