NOODOPROEP!!

18 juli 2022 19:45

SV

N O O D O P R O E P !

Beste leden, ouders, verzorgers en alle anderen die onze club een warm hart toedragen. Hiermede willen we er nog maar eens op wijzen hoe belangrijk vrijwilligers voor ons zijn. Van het trainen en begeleiden van de jeugd tot het helpen achter de bar; het moet toch allemaal maar gebeuren!
Er zijn nog genoeg vrijwilligerstaken te vervullen zowel bij de jeugd als de senioren. Bij deze doen we dan ook een beroep op iedereen om na te denken over een vrijwilligerstaak binnen onze mooie club.

VV Kesteren heeft continue vrijwilligers nodig. Er wordt voortdurend gezocht naar mensen die bereid zijn, in welke vorm dan ook, een bijdrage te leveren aan het functioneren van onze vereniging.
Onze kantine is een belangrijk onderdeel van onze vereniging, het is een ontmoetingsplaats voor leden, tegenstanders en bezoekers. Daarnaast is de sportkantine een belangrijke inkomstenbron voor de club.

Vanzelfsprekend zijn we ook blij met iedere ouder (m/v) die bereid is om een deel van zijn of haar vrije tijd in het plezier van zijn of haar kind en de andere kinderen te investeren. Wij kunnen u verzekeren dat het een waardevolle investering is.
Welke behoefte aan vrijwilligers heeft vv Kesteren?
We hebben behoefte aan clubscheidsrechters zowel voor de junioren als de senioren, trainers en leiders voor enkele jeugd en senioren teams, website, facebook en instagram beheerder, redacteur nieuwsbrief etc.

KANTINE VRIJWILLIGER!!
Maar waar onze GROOTSTE zorg nu als eerste naar uitgaat is het vinden van nieuwe vrijwilligers achter de bar. Nu het nieuwe seizoen over enkele weken van start gaat willen wij iedereen natuurlijk weer van harte welkom heten in onze kantine. Dit kan natuurlijk niet zonder onze ploeg vrijwilligers die zich de voorbije jaren hebben ingezet om een ieder te voorzien van een drankje. Deze ploeg is helaas door uiteenlopende redenen kleiner geworden en zelfs zo klein dat we de planning niet meer rond krijgen en in het ergste geval de deur op slot moeten houden! Wij zijn daarom naarstig op zoek naar vrijwilligers die op de doordeweekse avonden of de zaterdagen bereid zijn enkele uren per week of maand te draaien. Ook willen wij weer graag dat op de trainingsavonden de kantine geopend is. De werkzaamheden bestaan uit de verkoop van dranken, snoep/chips en het op orde houden van de kantine.

De openingstijden van de kantine zijn (bij voldoende vrijwilligers):
Maandag, dinsdag en woensdag van 18.00 tot 22.00 uur
Donderdag van 18.00 tot 23.00 uur
Zaterdag van 08.00 tot 19.00 uur
De kaartavonden op de vrijdag om de 2 weken zijn WEL ingevuld met vrijwilligers.

Belangstelling?
Heeft u belangstelling om er eens over te praten of vv Kesteren uw kennis en inzet kan gebruiken en of dat voor u de moeite waard is vul dan het formulier via onderstaande link in, dan nemen wij z.s.m. contact met u op.

De kantinecommissie

KLIK HIER VOOR HET AANMELDFORMULIER