ECHTELD wint de WALKING FOOTBALL NEDER- BETUWE CUP 2022

23 mei 2022 16:00

SV

Vrijdag 20 mei werd de WALKING FOOTBALL NEDER- BETUWE CUP 2022 georganiseerd door vv Kesteren m.m.v. de buurtsport coaches.

Ondanks de slechte weersvoorspellingen viel het erg mee, soms een klein beetje nattigheid maar de teams hebben een prima toernooi kunnen spelen. Er werd voor het eerst gespeeld met de regel dat scoren pas vanaf 7 meter voor het doel mocht. Ondanks deze regel werd er maar liefst 55 keer gescoord in 15 wedstrijden. Echteld, Kesteren en BZS wisten 4 van de 5 wedstrijden te winnen maar Echteld scoorde 4 keer meer en werd dus op doelsaldo eerste. Kesteren werd tweede omdat ze de onderlinge wedstrijd tegen BZS hadden gewonnen. BZS werd daardoor derde, Dodewaard werd vierde met 6 punten, Uchta vijfde met 3 punten en sv DFS werd laatste omdat ze alle 5 de wedstrijden hadden verloren.

Ook na afloop was er nog een gezellig samen zijn met een heerlijke barbecue van slagerij Augustinus. Jammer dan de Crazy Road Show helaas door omstandigheden niet kon komen maar toch kunnen we terug zien op een mooie voetbaldag/avond.

Wij bedanken de organisatie, de scheidsrechters, de verzorging, de fotograaf en de mensen achter de bar voor hun medewerking aan deze mooie voetbaldag.

DSC_8402.JPG

klik HIER voor meer foto's
en HIER voor een filmpje gemaakt meet een drone door T. Jacobs
er staat tegen FC Lienden maar dat moet uiteraard Echteld zijn.

Bron: SV