Donderdagavond de eerste derby in het Walking Football

8 maart 2022 15:15

SV

Na vele gesprekken is het eindelijk zover.
Donderdagavond 10 maart staat de eerste derby in het Walking Football op het programma om 19.00 uur op sportpark de Leede te Kesteren tussen Kesteren Betuwse Bikkels en sv DFS Betuwse Bikkels.

Wij hebben onze vrienden uit Opheusden uitgenodigd om deze wedstrijd tegen ons te komen spelen. Uiteraard hopen wij dat ze in de sterkste formatie zullen aantreden. Ook wij zullen nagenoeg compleet zijn dus er wacht een mooie strijd!

Supporters zijn uiteraard van harte welkom!
Kom gerust kijken en wie weet zijn er ook wel weer meer oudjes die het leuk vinden en aan willen sluiten, want leuk is het zeker in dit gezellige team!

Na de wedstrijd gaan we er samen met de mannen van sv DFS een leuke 3e helft van maken!

Bron: SV