Help vv Kesteren de Corona regels te handhaven

16 oktober 2021 11:00

JdV

De strijd tegen Corona is nog (lang) niet voorbij.

De besmettingen lopen weer op en er is nog steeds een gedegen risico dat de zorg overbelast raakt. Ieder welwillend mens is bereid om mee te werken om dat te voorkomen.

Van de sportverenigingen wordt (verplicht) gevraagd om een bijdrage te leveren. Toegangscontrole bij betreding van de kantine is verplicht.

Een maatregel waar niemand op zit te wachten als hij (gezellig) naar het sportveld gaat. Toch moeten wij als voetbal vereniging hier iets mee.

Dit kunnen we als vereniging alleen maar op een prettige manier regelen als we daar allemaal aan bijdrage, onze persoonlijke mening aan de kant schuiven en doen wat gevraagd wordt.

Het bestuur vraag daarom aan alle leden en bezoekers om mee te werken om te zorgen dat de vereniging aan zijn verplichtigen kan voldoen en we gedwongen sluiting van de kantine of een boete te voorkomen.

Met ingang van vandaag wordt er in de kantine actief gecontroleerd op de QR code.

We vragen iedere bezoeker van de kantine die langer binnen wil blijven dan alleen om een consumtpie op te halen om vooraf vrijwillig zijn QR code te laten controleren. Je krijgt dan een bandje of stempel waarmee je zichbaar maakt dat je gecontroleerd bent.

Op deze wijze voorkomen we vervelende maatregelen en verdere verspreiding van Corona
Bron: Bestuur vv Kesteren