ATTENTIE!!! COVID 19 INFORMATIE BEZOEK AAN ONZE KANTINE

22 september 2021 15:15

AvV

Vanaf zaterdag 25 september is iedere vereniging verplicht om een controle uit te voeren of een ieder wel of niet een QR code heeft waarmee hij aan kan tonen dat hij gevaccineerd is. Dit geldt alleen voor die personen die in de kantine willen zitten. Een ieder die dit wil zal dus op verzoek zijn of haar QR code moeten kunnen tonen.

Voor het halen van drank en dit nuttigen op ons terras geldt dit niet! Ben je dus niet gevaccineerd en kun je geen QR code tonen dan mag je wel iets te eten of te drinken halen in de kantine maar dient het buiten genuttigd te worden! De bezoekers zonder QR code dienen kun bestellingen te doen aan de korte zijde van de Bar (bij de pinautomaat).

Ook zal de hangtafel met daarop de mogelijkheid om te registreren weer ingevoerd worden.  Graag hier gehoor aan geven zodat we bij een eventuele controle aan kunnen tonen dat we ons beste beentje als vereniging voor hebben gezet.

Namens het bestuur bedankt voor jullie medewerking.

Bron: Bestuur