Afsluiting seizoen

1 augustus 2021 11:00

Vandaag hebben wij het seizoen afgesloten met de selectieteams van Kesteren.
Kesteren Vrouwen 1 en 2 en Kesteren 1 en 2.

Om 14.00 uur is er een mix wedstrijd gespeeld tussen spelers van Vrouwen 1 en Kesteren 1.
Na deze wedstrijd hadden we een gezellige barbecue met alle spelers/speelsters en de uitgenodigde sponsors, deze barbecue was verzorgd door slagerij Augustinus uit Kesteren.
Ook werd er afscheid genomen van 1e elftal speler Roy van Roekel, die wegens een vervelende blessure helaas moet stoppen met voetbal. Ook assistent scheidsrechter van Kesteren 1, Robbert Timmer, stopt omdat hij zich volledig wil richten op de training en begeleiding van Kesteren JO15-1. Verder stopt ook onze keeperstrainer Jordy Haast die op dinsdag en donderdag, vanwege de training van zijn jongste zoon bij NEC, geen tijd meer heeft om deze taak in te vullen. Jordy blijft wel bij Kesteren actief als jeugdcoördinator onderbouw en trainer van de JO10-1.
Wij bedanken alle drie voor hun tijd en energie die zij in hun taken hebben gestoken.
Onze sponsors werden ook bedankt voor hun fantastische bijdrage aan de vereniging Kesteren.

Het was een mooie dag met een afsluiting waar weer uit blijkt dat de teambuilding en omgang met elkaar bij Kesteren fantastisch is met een enorm verenigingsgevoel!

Bron: SV