Aanmelden, opzeggen of overschrijven?

7 april 2021 12:45

Ondanks de vervelende periode waar we allemaal mee te maken hebben zijn we volop bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. We zijn blij dat er gesport mag worden op onze velden en willen alle vrijwilligers bedanken die dit mogelijk maken!
Wij hopen eind mei de nieuwe indeling te kunnen publiceren. Wij vragen jullie met het volgende rekening te houden. Probeer je als nieuw lid voor 1 mei a.s. aan te melden of als je wilt stoppen/overstappen je voor 1 mei a.s. uit/over te schrijven. Dit kan via de site www.vvkesteren.nl. (clubinfo > lidmaatschap). Overschrijven naar een andere club? Houd er rekening mee dat dit uiterlijk 15 juni a.s. bij de KNVB bekend moet zijn.
Als er zoveel mogelijk met deze datum rekening wordt gehouden, kunnen wij voor een zo correct mogelijke indeling zorgen met zo min mogelijk wijzigingen achteraf (en de nodige teleurstellingen die daar een gevolg van zouden kunnen zijn).
Voor het nieuwe seizoen zijn we op zoek naar trainers, leiders en assistenten. Ook zijn we als VTZ Jeugd nog op zoek naar een coördinator voor de bovenbouw (vanaf JO13).
Heb je interesse of wil je meer informatie, laat het ons dan weten!

Sportieve groet, Namens VTZ Jeugd
Peter van Homoet (06 -55348155)
Jordy Haast (06 - 10564143)

OVERSCHRIJVEN
Hoe werkt dat?

Een speler meld zich af bij zijn huidige club en meld zich uiterlijk 15 juni bij zijn nieuwe club aan. Zijn nieuwe club dient via Sportlink Club een verzoek in. De oude vereniging geeft akkoord indien er geen belemmeringen zijn als bijvoorbeeld een openstaande contributie. Wanneer de oude vereniging akkoord geeft is de overschrijving voltooid. Op 1 juli worden alle mutaties door de KNVB doorgevoerd en zijn ze te zien in Sportlink Club.

Indien de overschrijving akkoord wordt gegeven, dan is de mutatie op dat moment dus direct in orde gemaakt. De oude en de nieuwe vereniging krijgen een melding dat de overschrijving is voltooid. Indien het systeem geen akkoord geeft dan zijn meerdere redenen mogelijk.

Als bijvoorbeeld de oude vereniging niet akkoord is, omdat het lid (nog) niet aan zijn financiële verplichtingen heeft voldaan, dan kan de vereniging dat via een blokkade in het systeem vastleggen. Als het lid alsnog aan de verplichtingen heeft voldaan, kan de blokkade worden verwijderd en volgt goedkeuring van de overschrijving.

download.png

Bron: JH