sponsor worden

Wilt U sponsor worden?

Sponsoring is voor voetbalvereniging Kesteren van zeer groot belang. De financiële middelen die gegenereerd worden door sponsoring, bieden de vereniging de mogelijkheid tot vernieuwing. Hiermee kunnen materialen worden aangeschaft, onderhoud worden gepleegd en activiteiten worden ontplooid. Dit komt de uitstraling en de levendigheid van de vereniging en haar leden ten goede. Een levendige vereniging trekt meer leden, met als resultaat extra inkomsten en natuurlijk meer zichtbaarheid voor de sponsoren. Zo werken de sponsorgelden als een kloppend hart binnen de vereniging.

Met sponsoring aan voetbalvereniging Kesteren vergroot U niet alleen de naamsbekendheid, maar geeft U aan maatschappelijk betrokken te zijn en voetbalvereniging Kesteren en haar leden een warm hart toe te dragen.

Wij stellen alles in het werk om de eer en goede naam van sponsoren hoog te houden en een sportieve, correcte sfeervolle uitstraling te behouden.
Voetbalvereniging Kesteren biedt een aantal sponsormogelijkheden: van hoofdsponsor, sponsoring op maat (bv het sponsoren van trainingspakken en naamsponsor van een evenement) etc. etc.

Wilt U sponsor worden of meer informatie over de mogelijkheden willen weten?
Vul dan het formulier in en wij nemen z.s.m. contact met U op.

Klik HIER voor het sponsorformulier.