10-09-2022 S.V. Driel JO8-1 Kesteren JO8-1 JM

6665CB
DRIEL

10-09-2022  S.V. Driel JO8-1  Kesteren JO8-1 JM

Kesteren walst over Driel met een uitslag van 0-24.

De eerste uitwedstrijd stond vandaag op het programma tegen het onbekende Driel. Het vertrek uit Kesteren was met zo goed als droog weer, maar hoe verder naar het oosten hoe slechter het weer. In Driel kwam de regen met bakken tegelijk uit de hemel. De spelers hadden hier gelukkig geen last van. Niet door de regen, maar door een mindere organisatie begon de wedstrijd met een vertraging van 10 minuten. Jammer dat dit met dit weer moest gebeuren, terwijl op de andere veldjes alles wel was geregeld!

Het kwam opa Kees goed uit. Hij was met een, zoals hij vertelde goed excuus, te laat.

De wedstrijd was een eenrichtingsverkeer. Vanaf de aftrap liep Kesteren alleen maar voren en de ene na het andere doelpunt werd gescoord. Jurre begon in het doel van Kesteren door ziekte van Abdusalam. De eerste twee doelpunten kwamen op naam van Tijn. Vervolgens scoorden Mats 2x, Luc 3x, Manuel 5x en Jurre 7x en Tijn scoorde nog eens 5x.

Het mooiste doelpunt kwam op naam van Manuel. Een combinatie die begon bij Louise werd door hem feilloos binnen geschoten.

Sjors en Louise scoorden vandaag helaas niet, maar krijgen zeker in de komende wedstrijden hun kans om ook een doelpunt te maken.

De tegenstander kwam niet veel verder dan een paar afstandschoten die door de, wisselende, keeper werden tegen gehouden.

Het is te hopen dat de komende tegenstanders wat meer tegenstand gaan bieden. Dat is voor iedereen beter! De trainer en leider waren erg in hun nopjes met het behaalde resultaat. Nu werd er al geroepen 41 doelpunten voor en slechts 1 tegen!!!

De strafschoppenserie werd uiteindelijk ook een zege voor Kesteren.

Volgende week wederom een uitwedstrijd tegen  Leones JO8-2 (Beneden-Leeuwen), aanvang 11.30 uur.

JK