22 Jubilarissen gehuldigd

30 januari 2023 10:00

SV

Zaterdag 7 januari 2023, tijdens de nieuwjaarsinstuif, zijn er 22 leden door de voorzitter gehuldigd met hun jubileum bij onze vereniging.
Omdat er 2 jaar geen huldiging is geweest zijn dit dus de jubilarissen vanaf 2021.

Voor 25 jaar lidmaatschap werden gehuldigd:
Christo van Wijk, Henk van de Scheur, Cobus van de Scheur, Steffan Vermeer, Robby van de Wardt., John Hakkenberg (helaas niet aanwezig bij de huldiging), Niels de Kat Angelino, Rick Pichard, Ludwig Gensmuller Jr., Hennie van Engelenburg en Cornelis Albers.

Voor 40 jaar lidmaatschap werden gehuldigd:
Corjan van Binsbergen. AlbertJan van Eldik, Evert van Kleef en Gerrit van Kleef

Voor 50 jaar lidmaatschap werden gehuldigd:
Leo van Eldik en Chris Hulst

Voor 60 jaar lidmaatschap werden gehuldigd:
Jochem Budding Sr., Dik van Kleef, Adrie Meurs, Eef van Gelderen en Kees de Haas

Allen kregen een mooie oorkonde, een speld en een bos bloemen als dank voor hun jarenlange lidmaatschap, inzet en betrokkenheid bij onze club.

Bron: SV