IJSBAAN 2022/2023

7 november 2022 11:00

SV

IJsbaan 2022/2023 - ACHTER DE PLUS SUPERMARKT

Dit jaar hebben we weer een ijsbaan in Kesteren, 3 weken schaatsplezier van vrijdagavond 16 december 2022 tot en met zaterdag 7 januari 2023!
De verenigingen, die dat willen, worden ingedeeld bij de schaatsuitgifte en de koek en zopie kraam.
Ook wij, voetbalvereniging Kesteren, gaan meehelpen met de bemanning hiervan. De bedoeling is dat wij een aantal dagen hiervoor vrijwilligers zoeken. Heb je tijd en ben je bereid om mee te helpen stuur dan een mail naar [email protected] of een app naar 06-15890003 (Stoffel Vermeer). Wel graag doorgeven waar je voorkeur naar uitgaat wat betreft uren/dagen/werkzaamheden.
Net zoals 5 jaar geleden is het voor ons ook financieel aantrekkelijk omdat wij in ratio van het aantal uren delen in de winst van de muntenverkoop en koek en zopie tent.
Er hebben zich inmiddels 3 mannen (vaders van onze jeugdleden) aangemeld die de toezicht etc. op zich gaan nemen tijdens de openingstijden. Voor ons is het fijn dat zij alle uren in het belang van de voetbalvereniging staan.
Verder krijgen wij de mogelijkheid om op de openingsavond, vrijdag 16 december, hamburgers en een drankje te mogen verkopen.
De opbrengst hiervan komt volledig ten goede aan onze vereniging.
Wij gaan er dus alles aan doen om dit tot een mooi succes te maken!

download.jpg
Bron: SV