Bikkels vv Kesteren ongeslagen winnaar Beachvoetbal in Ochten

6 juli 2022 9:30

HvK

Afgelopen dinsdagavond hebben een aantal spelers van De Bikkels (walking-voetballers) zich uitgeleefd in het zand.
Voor het eerst speelden ze, onder leiding van een gedreven coach Hassan, mee op het beachtoernooi in "De Kuip" van Ochten.
Tijdens het goed georganiseerde toernooi namen onze Bikkels het onder perfecte weersomstandigheden, in een gezellige sfeer, op tegen de welbekende streekgenoten Uchta, DFS en Echteld.

In iedere wedstrijd kwamen de Bikkels op achterstand, vaak direct na het eerste schot op het doel. Met af en toe mooi voetbal, technische hoogstandjes en gewoon lekker bikkelen werden alle wedstrijden uiteindelijk gewonnen.
Zeker de overwinning op "aartsrivaal" vv Echteld was een hele mooie (5-2).

De overwinning werd uiteraard gevierd waarbij Hassan de hoofdprijs (een schaal heerlijke hapjes) in ontvangst nam.
Met deze winst komt er een einde aan een mooi, leuk en succesvol jaar voor de Bikkels.

Het succesvolle zevental bestond uit:
Bert (Hassan), Gert, Chris, Mario, Peter, Jan en Hans.

Iedere donderdag (19:00-20:00 uur) is er gelegenheid voor "senioren" om lekker bezig te zijn. Een gevarieerde groep mannen, de een wat getalenteerder als de ander, de een met (eredivisie)ervaring, anderen zonder voetbal ervaring maar met tomeloze inzet hebben plezier waarbij winnen het streven is maar uiteindelijk bijzaak blijkt te zijn.
Iedereen is welkom!

Bron: HvK