VriendenLoterij steunt Voetbalvereniging Kesteren met 5.000 euro

4 juli 2022 16:30

SV

Amsterdam, 27 juni 2022

Een bijzondere benoeming van de VriendenLoterij voor Voetbalvereniging Kesteren!

De vereniging is benoemd tot één van de Clubs van de Week en ontvangt daarom éénmalig een bijdrage van 5.000 euro van de VriendenLoterij.
Voetbalvereniging Kesteren gaat het geld gebruiken voor de verduurzaming van het clubgebouw.

Stoffel Vermeer, wedstrijdsecretaris jeugd van Voetbalvereniging Kesteren:
“Wij krijgen binnenkort een nieuw half kunstgrasveld en het huidige kunstgrasveld krijgt nieuw kunstgras met kurk i.p.v. rubberkorrels”. De volgende stap is het renoveren of nieuw bouwen van ons clubgebouw en kleedkamers. Het bedrag dat wij voor de Club van de Week ontvangen willen wij gaan gebruiken voor de verduurzaming van onze clubgebouw.

Bron: SV