Kesteren verliest van kampioen WAVV

22 mei 2022 15:15

SV

Gisteren moest Kesteren aantreden tegen de terechte kampioen, WAVV, dat dit seizoen geen enkele wedstrijd verloor van de, tot nu toe, 22 gespeelde wedstrijden, ze wonnen er 21 en speelden 1 keer gelijk met een doelsaldo van 76 voor en maar 10 tegen.
Voor de wedstrijd had Kesteren een mooie erehaag gevormd en toen WAVV het veld op kwam was er een applaus van allen voor deze terechte kampioen. Ook werden er mooie bloemen, in de kleuren rood/zwart/groen, de kleuren van WAVV, overhandigd door aanvoerder Bilal Belhaj.
Kesteren speelde een prima wedstrijd en kwam in de eerste helft eigenlijk alleen door 2 foutjes, die niet zo mogen gebeuren, op achterstand, terwijl er ook aan onze kant wel een paar mogelijkheden waren. De eindpass was steeds niet goed anders hadden we zeker 1 of 2 keer kunnen scoren voor de rust. Jammer dat juist die belangrijke punten nog niet goed uitgevoerd worden want dat bepaald wel of je scoort en wedstrijden wint.
Na de rust kwam Kesteren sterk terug en scoorde Aron den Ambtman, die weer een fantastische wedstrijd speelde, de aansluitingstreffer. Direct hierna scoorde WAVV de 1-3 en was de wedstrijd eigenlijk wel gelopen. Nadat er door beide teams veel gewisseld werd en ook een aantal spelers van positie gewisseld waren was het Merijn Vermeer, die op het middenveld kwam te spelen, die met een bekeken bal via de paal de 2-3 scoorde.
Een terechte overwinning van WAVV maar we mogen trots zijn op onze jonge ploeg dat ze een prima wedstrijd op de mat hebben gelegd in een hoog tempo. Als we nu aan de belangrijke verbeterpunten blijven werken en dit goed oppakken dan kunnen en moeten we beter worden.

klik HIER voor een filmpje van het veld opkomen van WAVV

VID-20220522-WA0008_Moment.jpg

Bron: SV