Reserve tenues voor alle jeugdteams

27 mei 2022 11:45

SV

Voor alle jeugdteams van vv Kesteren zijn nu reserveshirts beschikbaar wanneer zij in de thuiswedstrijden moeten spelen tegen teams die ook in een rood-zwart tenue spelen. Kesteren JO15-1 had gisteren deze shirts voor het eerst aan in hun wedstrijd tegen Union uit Malden. Helaas werd de wedstrijd met 1-3 verloren maar dit team heeft in de voorjaarsreeks een mooie 4e plaats behaald in de 3e klasse.

Dit is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsors 11Teamsports Ede/Veenendaal en Betuwse Deuren uit Kesteren.

Wij bedanken deze sponsoren wederom voor deze mooie geste.

Bron: SV