Paasdraaimiddag vv Kesteren een groot succes!

17 april 2022 20:00

SV

De draaimiddag op paaszaterdag was een groot succes.
Ondanks dat er geen enkele thuiswedstrijd was in de middag liep de kantine vol.
En toen de spelers en supporters terugkwamen van de uitwedstrijd van Kesteren 1 in Dodewaard kon de draaimiddag starten.
Onze paashaas Ali draaide aan het rad en zorgde er voor dat velen een prijs wonnen.
De 2 super rondes, die vooraf waren verkocht, waren natuurlijk de hoogtepunten.
Maar ook een aantal andere rondes, met mooie geschonken prijzen van een aantal winkeliers en restaurants, waren zo uitverkocht.
De prijswinnaars van de superrondes konden gelijk hun waardebon ontvangen, degenen die niet aanwezig waren hebben inmiddels bericht gekregen dat ze de bon binnenkort gaan ontvangen.
Ook zijn er nog winnaars van waardebonnen van de andere rondes, die gaan de prijzen deze week ontvangen.

Het was een fantastische middag waarvoor wij allen hartelijk willen bedanken voor hun aanwezigheid en deelname.
De opbrengst is volledig bestemd voor ons 90 jarig jubileum feest op 1 en 2 juli a.s.

20220416_181255.jpg

20220416_181308.jpg