Eerste wedstrijd van onze minipupillen

3 oktober 2021 9:45

SV

Gisteren was het een hele mooie dag voor onze jongste jeugdspelers.
Zij mochten voor het eerst aantreden voor een ECHTE wedstrijd tegen ONA'53 uit Wageningen.
Ze speelden in het zwarte reserve shirt omdat de nieuw bestelde shirts nog niet klaar zijn.
Het team dat getraind wordt door Agnita Schroeder had er erg veel zin en ook aan de vele toeschouwers, ouders, opa's en oma's wilden ze laten zien wat ze in deze korte periode al hadden geleerd op de trainingen.
Het werd een hele mooie 14-1 overwinning.

Het aantal spelers, nu al rond de 15, in deze leeftijdscategorie (tot 6 jaar) groeit de laatste tijd heel hard en er loopt nu reeds een spelertje van 3 jaar bij.
Het is een lust voor het oog om ze te zien trainen op woensdag van 18.00 tot 19.00 uur.
Uiteraard kunnen er nog meer spelers bij, vraag een proeftraining aan voor Uw kind als er interesse bestaat.
Dit kan via de website>clubinfo>lidmaatschap/aanvraag proeftraining.

IMG-20211003-WA0007.jpg

IMG-20211003-WA0014.jpg