sparen bij PLUS van de POL

6 september 2021 17:30

Help jij onze club en spaar je mee?

Zo spaar je mee voor voetbalvereniging Kesteren:

Van 5 september t/m 13 november ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen* en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt. Dit is een voucher met een unieke code. Deze unieke code kun je activeren en vervolgens bepaal je zelf aan welke club of vereniging je de sponsorpunt(en) schenkt. Van voetbalclub tot breiclub, jij mag het zeggen. Hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro's dat oplevert voor de kas van jouw club!

Geef onze club een steuntje in de rug
De unieke code op de voucher kun je online activeren op de actiesite plus.nl/sponsorpunten. Vervolgens kies je voetbalvereniging Kesteren waar je jouw sponsorpunt(en) aan schenkt.

Bron: SV