Winst voor de Bikkels

1 augustus 2021 11:00

Gisteravond speelde de Kesteren Betuwse Bikkels een wedstrijd tegen de Theole Betuwse Bikkels.
Onder leiding van Eef van Kleef alias Frans Derks werd het een leuke wedstrijd. De teams werden gecoacht door Bert (Hassan) Sanders en Bert van Aalst. Beiden konden door blessures niet meespelen. Bij Kesteren waren er nog een groot aantal afwezigen door o.a. blessures, werk en vakantie.
De hele wedstrijd was Kesteren de meest aanvallende ploeg tegen het catenaccio spelende Theole met in de hoofdrol hun verdediger Han Rijnders alias Giacinto Faccchetti die bijna als keeper de meeste doelpogingen onschadelijk maakte. Daartegenover was Theole met hun uitvallen in de eerste helft de meest scorende ploeg, de ruststand was 2-5.
In de rust werden beide teams toegesproken door hun coaches en er werden tactisch wat aanpassingen gedaan die bij Kesteren de goede kant op vielen waardoor de uitslag uiteindelijk 7-6 in het voordeel van Kesteren werd met o.a. drie doelpunten van Peter (van Vossen) Henzen.
Aan het einde van de wedstrijd werd er nog een gezamenlijke foto gemaakt. Jammer dat er al een speler van Theole onder de douche stond.
Het was een zeer sportieve wedstrijd die zeker een vervolg gaat krijgen.

Wij bedanken Theole voor hun aanwezigheid en ook de gezelligheid in de kantine tijdens de 3e helft.

2.jpg4.jpg5.jpg

Bron: SV