De jeugd is lekker bezig

23 januari 2021 10:45

Alle jeugdteams blijven in deze coronatijd lekker doortrainen op de doordeweekse avonden en ook na de avondklok, die vanavond ingaat, is dit gewoon mogelijk omdat de trainingen ruim voor die tijd zijn beëindigd.
En ook op de zaterdagen zijn alle teams fanatiek bezig met een training, onderlinge wedstrijd, techniektraining o.i.d.
Wel kijkt iedereen uit naar het moment dat we weer wedstrijden kunnen gaan spelen. We moeten allemaal nog even geduld hebben en hopen dat dit over enkele weken weer mogelijk is!
Volhouden dus en hopen dat we snel weer meer kunnen.

a2.jpg

a3.jpg